Запис Детальніше

Фреймовий підхід до формування в учнів основних елементів фізичних знань

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фреймовий підхід до формування в учнів основних елементів фізичних знань
 
Creator Шарко, В. Д.
 
Subject фреймове навчання
види фреймів
основні елементи фізичних знань
підготовка учителів фізики до реалізації фреймового підходу у навчанні фізики
frame-based teaching
types of frames
training of future teachers of Physics for the implementation of frame-based approach to teaching
372
 
Description У статті обґрунтовано актуальність проблеми підвищення якості навчання учнів фізики. Запропоновано фреймовий підхід до навчання фізики як спосіб її розв’язання. Визначено особливості застосування фреймової технології у практиці шкільного навчання фізики. Доведено, що шкільний курс фізики має значні можливості для фреймування навчального матеріалу та застосування фреймових опор у вивченні його змісту. Наведено приклади фреймів змістового і сценарного типів, які можна застосовувати при вивченні основних елементів фізичних знань.
Визначено умови, за яких застосування фреймового підходу до навчання учнів фізики може бути результативним.
The relevance of the problem of improvement of quality of training of future teachers of Physics for professional activity is substantiated in the article. Frame-based approach to teaching pupils and students is suggested. The peculiarities of its implementation in school practice and University education are defined. It is proved that the school course of Physics and Methods of teaching it possess considerable potential for framing of the learning material and the use of frame-based aids for their contents’ acquisition. Examples of frames of contents-type and scenario-type which can be applied when
studying theoretical material are given.
 
Date 2018-12-18T13:56:10Z
2018-12-18T13:56:10Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Шарко, В. Д. Фреймовий підхід до формування в учнів основних елементів фізичних знань / В. Д. Шарко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 215-226.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22274
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова