Запис Детальніше

Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах шевченкової поезії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах шевченкової поезії
 
Creator Бугайова, О. І.
 
Subject ліричні відступи у творах Т. Г. Шевченка
протоелементи соціальної реклами
тематика сучасної україномовної реклами соціального спрямування
морально-етичні настанови Кобзаря
лирические отступления в произведениях Т. Г. Шевченко
протоэлементы социальной рекламы
тематика современной украиноязычной рекламы социальной направленности
морально-этические установки Кобзаря
lyrical digressions in the works of Taras Shevchenko
the subject of modern Ukrainian language advertisements targeting social
moral and ethical guidelines Poet
protoelementy PSAs
659.1:82Шевченко
 
Description У статті зроблено спробу ідентифікувати ліричні відступи в поетичних творах Т. Г. Шевченка як протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами. Зіставлено зразки авторських відступів Кобзаря та тексти сучасної україномовної соціальної реклами. Зроблено висновок щодо тематичних і структурних особливостей Шевченкового слова та реклами соціального спрямування.
В статье сделана попытка идентифицировать лирические отступления в поэтических произведениях Т. Г. Шевченко как протоэлементы современной украиноязычной социальной рекламы. Сопоставлены образцы авторских отступлений Кобзаря и тексты современной украиноязычной социальной рекламы. Сделан вывод о тематических и структурных особенностях слова Шевченко и рекламы социальной направленности.
In the article attempts to identify the lyrical digressions in poetry of Taras Shevchenko as protoelementy modern Ukrainian language PSAs. Matched samples asides poet and texts of modern Ukrainian language PSAs. The conclusion about the thematic and structural features Shevchenko words and advertising social direction.
 
Date 2018-12-21T10:35:29Z
2018-12-21T10:35:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Бугайова, О. І. Протоелементи сучасної україномовної соціальної реклами в ліричних відступах шевченкової поезії / О. І. Бугайова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 10. – C. 24-28.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22324
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова