Запис Детальніше

Підготовка майбутнього вчителя до організації науково-дослідної роботи учнів як тенденция трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка майбутнього вчителя до організації науково-дослідної роботи учнів як тенденция трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
 
Creator Маркусь, І. С.
Сиротюк, В. Д.
 
Subject підготовка майбутнього вчителя
трудове навчання
науково-дослідна робота учнів
навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
preparation of future teacher
labour studies
research work of students
studies in general educational establishments
378:053
 
Description У статті мова йде про те, що основні завдання вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах різного профілю – це індивідуальний підхід до кожного учня, спрямований на саморозвиток і самореалізацію творчих здібностей, і професійна орієнтація молоді відповідно до вибраного напряму навчання. Одним із методів є об’єднання науково-дослідної роботи учнів з трудовим навчанням і включення такої діяльності у навчальні плани. При цьому розв’язуються такі завдання: трудове навчання забезпечується через виконання науково-дослідницької роботи
учнів; індивідуальний підхід здійснюється відносно кожного учня, оскільки при виконанні науково-дослідної роботи відбувається безпосередня взаємодія з науковим керівником; займаючись науково-дослідною роботою учні ознайомлюються із сучасним станом розвитку науки, техніки і технологій безпосередньо в навчальному процесі.
In the article the question is that basic tasks of teachers in general educational establishments of different type are the individual going near every student, sent to independent development and selfrealization of creative capabilities, and professional orientation of young people in accordance with the chosen direction of studies. One of methods there is an association of scientifically-research work of students with labour studies and including of such activity in curricula. Thus such tasks get untied: labour
studies are provided through implementation of scientifically-research work of students; individual approach is carried out in relation to every student, as at implementation of research work there is the direct co-operating with a scientific leader; occupying students meet research work with modern development of science, technique and technologies status directly in a educational process.
 
Date 2019-01-03T14:27:27Z
2019-01-03T14:27:27Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Маркусь, І. С. Підготовка майбутнього вчителя до організації науково-дослідної роботи учнів як тенденция трудового навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / І. С. Маркусь, В. Д. Сиротюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 92-97.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22461
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова