Запис Детальніше

Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання
 
Creator Матяшова, Д. В.
 
Subject надпредметні компетентності
загальнопредметні компетентності
предметні компетентності
ключові компетентності
ключові компетенції
аbove subject competence
all competence
subject competence
key competencies
core competencies
378.027.7
 
Description На сучасному етапі розвитку педагогічної науки та вищої освіти важливого значення набуває проблема обґрунтування сутності компетентнісного підходу в освіті. Компетентнісний підхід в освіті є предметом дослідження відомих науковців, які розкривають сутність компетентнісного підходу в освіті, висвітлюють проблему формування кампетентностей у майбутніх фахівців. Значення цієї проблеми зумовлене змінами, що сталися в системі вищої освіти, де взято курс
на гуманізацію і демократизацію, на формування особистості як найвищої цінності суспільства, на її соціалізацію. У поданій статті розкрито структуру компетентностей в системі вищої освіти. Висвітлені основні теоретичні аспекти шляхів формування компетентностей у студентів педагогічних університетів. Розглянуто структуру ключових компетентностей і структуру ключових компетенцій необхідних для професійної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання. Виходячи з основних груп компетентностей, удосконалено компетенції студентів педагогічних університетів які зазначені у сучасних навчальних планах.
At the present stage of development of pedagogical science and higher education important to the problem of the justification of the essence of the competence approach in education. The competence approach in education is the concern of well-known scholars, reveal the essence of the competence approach in education, highlighting the problem of formation of kompetentnosti of future specialists. The value of this problem is due to changes in the system of higher education where a course on the humanization and democratization on the formation of personality as the Supreme value of society, its
socialization. In this article the author reveals the structure of competences in higher education. The basic theoretical aspects of ways of formation of competences at students of pedagogical universities. The structure of key competences and structure of the key competences necessary for professional activity of future teachers of labour training. Based on the main groups of competences, improved competence of
students of pedagogical universities listed in modern curricula.
 
Date 2019-01-04T09:16:28Z
2019-01-04T09:16:28Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Матяшова, Д. В. Удосконалення змісту основних груп компетентностей майбутнього вчителя трудового навчання / Д. В. Матяшова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 101-107.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22463
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова