Запис Детальніше

Професійно-орієнтований технологічний підхід як засіб підготовки інженерів-педагогів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Професійно-орієнтований технологічний підхід як засіб підготовки інженерів-педагогів
 
Creator Малишевський, О. В.
 
Subject професійна освіта
професійна підготовка інженерів-педагогів
технологічний підхід
професійно-орієнтований технологічний підхід
vocational training
engineer-teachers professional training
technological approach
professionally-oriented technological approach
371.134:004
 
Description У статті проаналізовано специфіку організації фахової підготовки інженерів-педагогів у вищих педагогічних навчальних закладах,визначено роль і значення технологічного підходу у такій підготовці.Конкретизовано основні чинники зростання інтересу до впровадження навчальних технологій у практику вищої професійної освіти. Також, у статті сформульовано основні задачі, які стають перед навчальними дисциплінами в умовах професійно-орієнтованого технологічного підходу. Окреслено основні проблеми підготовки інженера-педагога в галузі комп ютерних технологій. Також зазначено, що основні компоненти методичної системи навчання майбутніх інженерів-педагогів при технологічному підході набувають нового забарвлення і потребують
відповідного корегування. Зроблено висновок про те, що технологічний підхід стає сьогодні обов’язковою умовою підвищення якості вищої професійної освіти, удосконалення його змісту і підвищення професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів.
The article analyzes the peculiarities of professional training of engineers-teachers at higher educational institutions; the role and importance of the technological approach to training are specified. The main factors in creasing interest for the implementation of educational technologies in the practice of higher education are highlighted. The basic tasks facing educational subjects taught on the basis of professionally-oriented technological approach are formulated. The main problems of engineer-teacher
training in the sphere of computer technology are focused in the article. It is also stated that the main components of methodological system of future engineer-teacher training acquire new coloring and require appropriate improvement according to professionally-oriented technological approach. It is concluded that the technological approach is now becoming a prerequisite for improving the quality of higher education, improving its content and enhancing professional competence of future engineersteachers.
 
Date 2019-01-08T12:11:54Z
2019-01-08T12:11:54Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Малишевський, О. В. Професійно-орієнтований технологічний підхід як засіб підготовки інженерів-педагогів / О. В. Малишевський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 88-92.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22480
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова