Критерії та показники якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Критерії та показники якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій
|
|
Creator |
Нищак, І. Д.
|
|
Subject |
вчитель технологій
інженерно-графічна підготовка критерій показник teacher of technology engineering-graphic preparation the criterion the indicators 378.147:004:378.214 |
|
Description |
У статті досліджено основні критерії та відповідні їм показники якості результатів навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. Основними (узагальненими) критеріями і показниками якості інженерно-графічної підготовки студентів доцільно обрати: якість інженерно-графічних знань (повнота, глибина, конкретність, міцність, гнучкість, усвідомленість, оперативність, узагальненість, системність, систематичність); ступінь прояву мисленнєвих операцій у процесі розв’язання інженерно-графічних завдань (вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати тощо); сформованість інженерно-графічних умінь (склад і якість виконуваних дій, їх усвідомленість, повнота, розгорнутість та ін.); графічна грамотність (оптимальність кількості зображень та їх доцільність для повного розкриття форми предмета, необхідність і достатність розмірів, техніка виконання креслень); рівень самостійності у процесі інженерно-графічної діяльності (спонукальний, ситуативний, творчий). The article presents the main criteria and the corresponding indicators of quality of learning outcomes engineering-graphic disciplines of future teachers of technology. The main (generalized) criteria and related indicators of quality engineering-graphic preparation of students: quality engineering-graphic knowledge (completeness, depth, specificity, strength, flexibility, awareness, efficiency, generalized, systemic, systematic); degree of thinking operations in the process of solving the engineering-graphic tasks (ability to analyze, synthesize, compare, abstract, summarize, etc.); formation of engineering-graphic skills (composition and quality of the action, awareness of the action, completeness of the action, unfolded of the action et al.); graphic literacy (the optimal number of images and their appropriateness for a full disclosure form object, necessity and sufficiency size, technique drawings); level of independence in the process of engineering-graphics work (incentive, situational, creative). |
|
Date |
2019-01-08T12:29:08Z
2019-01-08T12:29:08Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нищак, І. Д. Критерії та показники якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій / І. Д. Нищак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 117-122.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22484 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|