Запис Детальніше

Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку
 
Creator Лікарчук Н. В.
 
Subject політична реклама
політичний вибір
фактори формування політичного вибору
електоральна поведінка
ідеологічні установки
соціалізуючі фактори
political advertising
political choice
elektoral'na conduct
ideological settings
socializing factors
321.107
 
Description Аналізуються механізми впливу політичної реклами на систему факторів, які
впливають на політичний вибір. До таких факторів відносяться: ідеологічні установки, політична культура, соціалізуючі фактори, інтерес до політики, соціальний статус виборця.
The mechanisms of influence of the political advertising are analysed on the system of factors which influence on a political choice. To such factors belong: ideological settings, political culture, socializing factors, interest, to the policy, social status of elector.
 
Date 2019-01-09T13:23:28Z
2019-01-09T13:23:28Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Лікарчук, Н. В. Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку / Н. В. Лікарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 18. – С. 54-59.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22515
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова