Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку
|
|
Creator |
Лікарчук Н. В.
|
|
Subject |
політична реклама
політичний вибір фактори формування політичного вибору електоральна поведінка ідеологічні установки соціалізуючі фактори political advertising political choice elektoral'na conduct ideological settings socializing factors 321.107 |
|
Description |
Аналізуються механізми впливу політичної реклами на систему факторів, які впливають на політичний вибір. До таких факторів відносяться: ідеологічні установки, політична культура, соціалізуючі фактори, інтерес до політики, соціальний статус виборця. The mechanisms of influence of the political advertising are analysed on the system of factors which influence on a political choice. To such factors belong: ideological settings, political culture, socializing factors, interest, to the policy, social status of elector. |
|
Date |
2019-01-09T13:23:28Z
2019-01-09T13:23:28Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лікарчук, Н. В. Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку / Н. В. Лікарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 18. – С. 54-59.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22515 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|