Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту
|
|
Creator |
Федорченко, А.В.
|
|
Subject |
маркетинговий менеджмент
споживач потребитель маркетинговый менеджмент |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-14T09:16:31Z
2012-09-14T09:16:31Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко, А.В. Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту [Текст] / А.В. Федорченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 208-210.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28431 |
|
Language |
uk
|
|