Запис Детальніше

Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту
 
Creator Федорченко, А.В.
 
Subject маркетинговий менеджмент
споживач
потребитель
маркетинговый менеджмент
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-14T09:16:31Z
2012-09-14T09:16:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Федорченко, А.В. Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту [Текст] / А.В. Федорченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 208-210.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28431
 
Language uk