Запис Детальніше

Проектно-впроваджувальна діяльність як оптимальна форма реалізації творчого потенціалу вчителя

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проектно-впроваджувальна діяльність як оптимальна форма реалізації творчого потенціалу вчителя
Project introduction activities optimal form of implementation of teacher’s creative capabilities
 
Creator Колосова, Л. М.
 
Subject готовність до інновацій
саморегуляція
самоуправління
науково-методичний центр
професійно-педагогічна діяльність
проектно-впроваджувальна діяльність
preparedness to innovations
self-regulation
self-government
scientific-methodological center
professional and educational activities
project introduction activities
378:53
 
Description Розглядається формування нової професійно-педагогічної культури педагогів, що ґрунтується
на проектно-впроваджувальній діяльності як оптимальній формі реалізації творчого потенціалу
вчителя в інноваційному просторі сучасної освіти.
New professional and educational culture of teachers is considered. It is based on the project
introduction activities as the optimal form of implementation of teacher’s creative capabilities in the
innovative space of modern education.
 
Date 2019-01-11T11:06:25Z
2019-01-11T11:06:25Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Колосова, Л. М. Проектно-впроваджувальна діяльність як оптимальна форма реалізації творчого потенціалу вчителя / Л. М. Колосова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 90-94.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22578
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова