Запис Детальніше

Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
 
Subject категорії маркетингу
категории маркетинга
антикризове управління
антикризисное управление
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-14T09:36:05Z
2012-09-14T09:36:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мельник, Ю.М. Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні [Текст] / Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 63-65.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28439
 
Language uk