Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні
|
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
|
Subject |
категорії маркетингу
категории маркетинга антикризове управління антикризисное управление |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-14T09:36:05Z
2012-09-14T09:36:05Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, Ю.М. Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні [Текст] / Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 63-65.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28439 |
|
Language |
uk
|
|