Запис Детальніше

Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору
Qualitative update school natural-mathematical education in the context of the European educational and cultural space
 
Creator Павленко, А. І.
 
Subject європейський освітній простір
культурологічна освітня парадигма
культурно-історичний принцип
курикулум
шкільна природничо-математична освіта
якість освіти
European educational space
culturaogical educational paradigm
cultural-historical principle
curriculum
school natural-mathematical education
the quality of education
372.8
 
Description У статті обговорюються проблеми якісного оновлення природничо-математичної шкільної
освіти у контексті інтеграції України до європейського освітнього простору. Окреслені необхідні
умови для оновлення змісту природничо-математичної освіти у культурологічному вимірі. Визначено,
що підвищення якості шкільної освіти повинне відбуватися системно і через орієнтацію на особистісні
освітні результати особистості. Доведено, що освітній простір школи і вчителі є посередниками між
учнем і культурно-історичним середовищем. Обґрунтовано необхідність розвитку перспективних
шляхів реалізації культурно-історичної компоненти сучасної шкільної природничо-математичної
освіти.
The article discusses the problems of quality natural upgrade natural-mathematical school education in
the context of Ukraine’s integration into the European educational space. Outlines the conditions necessary to
update the conteхt of the natural-mathematical education based on culturalogical paradigms Determined that
improving the quality of school education must be systematically and through focus on educational outcomes
identity. Proved that the education space of the school and teachers are intermediaries between students and
cultural-historical environment. The article substantiates, that the need for the development of promising ways
to implement cultural and historical components of school modern natural-mathematical education.
 
Date 2019-01-11T14:22:38Z
2019-01-11T14:22:38Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Павленко, А. І. Якісне оновлення шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору / А. І. Павленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 226-231.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22599
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова