Запис Детальніше

Критерії типологізації комунікативних стратегій в політиці

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії типологізації комунікативних стратегій в політиці
 
Creator Шиманова, О. В.
 
Subject політична комунікація
маніпуляційна стратегія
конвенціональна стратегія
презентаційна стратегія
political communication
communication strategy
manipulation strategy
conventional strategy
presentation strategy
316.77
 
Description В даній статті визначено базові критерії типологізації комунікативних стратегій в
політиці, а саме сторони комунікації, мета, контекст дії, засоби, канали та інструменти
впливу, зміст повідомлень, очікувані результати. Найпоширенішими в політиці є
презентаційні, маніпуляційні та конвенціональні комунікативні стратегії, що були
виокремленні на основі критеріїв відкритості, симетрії та способу комунікації.
Презентаційні стратегії допускають пасивне сприйняття послання цільовою аудиторією,
маніпуляційні – неможливі без активної реакції на повідомлення, конвенціональні – вимагають
налагодження діалогу між сторонами комунікації. Поділ стратегій на головні та допоміжні
обумовлений цілями та мотивами комунікатора.
In this article it’s analysed the basic criteria of the typology of communication strategies in politics, particulary subjects, communication purpose, context actions, products, channels and instruments of influence, the content of the messages, expected results. The most common in politics are presentation, manipulation and conventional communication strategies that were singled out based on the criteria of openness, symmetry and method of communication. Presentation strategies allow passive target audience perception of the message, manipulation strategies are impossible
without the active response to messages, conventional strategies require dialogue between the subjects of communication. The difference between main and supporting strategies is objectives and motives of communicator.
 
Date 2019-01-11T14:56:40Z
2019-01-11T14:56:40Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шиманова, О. В. Критерії типологізації комунікативних стратегій в політиці / О. В. Шиманова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 17. - C. 38-42.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22607
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова