Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період
Maintenance of scientifically-methodical accompaniment of teachers of naturallymathematical disciplines at course period |
|
Creator |
Папач, О. І.
|
|
Subject |
науково-методичний супровід діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін
кадровий склад вхідне та вихідне діагностування вчителів навчально-тематичний план підвищення кваліфікації евалюація евалюаційне дослідження діяльності організаційний розвиток scientific and methodological support of teachers natural and mathematical sciences cadre of teachers diagnosis input and output teachers teaching and thematic plan of training evaluation evaluation of research activities organizational development 371.315:372.851.1:5 |
|
Description |
У статті проаналізовані сучасні підходи до визначення науково-методичного супроводу. Розкривається зміст науково-методичного супроводу вчителів у системі післядипломної освіти. Перелічені основні проблеми, які впливають на зміст науково-методичного супроводу вчителями природничо-математичних дисциплін. Подані кількісні дані щодо кадрового складу вчителів, у тому числі і тих, хто викладає без відповідної фахової освіти. Проаналізовані результати вхідної та вихідної діагностики на прикладі вчителів фізики. Визначаються та висвітлюються напрями, форми та методи роботи кафедри щодо здійснення супроводу у курсовий період. Презентовано досвід упровадження евалюації організаційної моделі та реалізації системи підвищення кваліфікації вчителів природничо- математичних дисциплін. In the article the modern approaches are analyzed to the definition of the scientific and methodological support. The content of the scientific and methodological support of teachers in the system of postgraduate education. It lists the main problems affecting the content of the scientific and methodological support of teachers natural and mathematical sciences. The results of the input and output diagnostics on the example of physics teachers. The quantitative data cadre of teachers, including those who teach without proper education. Directions, forms and methods of work of the Department are identified and highlighted in regard to the support in the course period. The experience of the implementation evaluation organizational model and implementation of the teacher training course and mathematical disciplines is submitted. |
|
Date |
2019-01-15T08:40:18Z
2019-01-15T08:40:18Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Папач, О. І. Зміст науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичних дисциплін у курсовий період / О. І. Папач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 235-240.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22649 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|