Запис Детальніше

Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів
Criteria of evaluation of informatics competence of future teachers
 
Creator Тихонова, Т. В.
 
Subject інформатична компетентність
критерії оцінювання
методика продуктивно-технологічного навчання
інформатичний освітній продукт
informatics competence
assessment criteria
the methodics of the productive-technological training
informatics educational product
371.134
 
Description Формалізація побудови освітніх програм вищої освіти на основі компетентнісного підходу
вимагає розробки формальної технології щодо діагностики результатів навчання. У зв’язку с цим,
проблема визначення критеріїв професійної компетентності фахівця є досить актуальною. Автор
статті пропонує оцінювати рівень сформованості інформатичної компетентності майбутнього
вчителя за функціональними комплексними критеріями, які дозволяють оцінити рівень інформаційно-
комунікаційної компетентності як ключової (здатність учителя розв’язувати інформаційні проблеми)
та інформаційно-технологічної компетентності як предметної (здатність учителя створювати
інформатичні освітні продукти).
The formalization of the construction of educational programs in higher education on the basis of
competence-based approach requires the development of formal techniques for the diagnosis of learning
results. In this regard, the problem of determining the criteria of professional competence is very important. The
author proposes to evaluate the level of formation of the future teacher’s informatics competencies using
functional complex criteria. These criteria allow to assess the level of informational-communicational
competence as a key competence (the ability of teachers to solve information problems), and informationaltechnological
competence as a special competence (the ability of teachers to create educational informatics
products).
 
Date 2019-01-15T14:10:27Z
2019-01-15T14:10:27Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Тихонова, Т. В. Критерії оцінювання інформатичної компетентності майбутніх учителів / Т. В. Тихонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 286-293.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22661
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова