Запис Детальніше

Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства
 
Creator Яковлєва, О.В.
 
Subject інноваційний маркетинг
потенціал
маркетингова діяльність
инновационный маркетинг
потенциал
маркетинговая деятельность
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-14T08:21:05Z
2012-09-14T08:21:05Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Яковлєва, О.В. Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства [Текст] / О.В. Яковлєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 244-246.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28410
 
Language uk