Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства
|
|
Creator |
Яковлєва, О.В.
|
|
Subject |
інноваційний маркетинг
потенціал маркетингова діяльність инновационный маркетинг потенциал маркетинговая деятельность |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-14T08:21:05Z
2012-09-14T08:21:05Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яковлєва, О.В. Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства [Текст] / О.В. Яковлєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 244-246.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28410 |
|
Language |
uk
|
|