Психолого-педагогічні аспекти проблеми формування пізнавальних інтересів підлітків до вивчення фізики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні аспекти проблеми формування пізнавальних інтересів підлітків до вивчення фізики
|
|
Creator |
Прядко, Н. О.
|
|
Description |
В статье рассматривается проблема интереса как эмоционального компонента учебной деятельности. Представлен теоретический анализ проблемы познавательного интереса в современной научной психолого-педагогической литературе. Проведенное эмпирическое исследование формирования познавательного интереса у подростков в процессе изучения физики показало особенности и специфику данного интереса. В статье акцентируется внимание на необходимости использования интересных опытов и демонстрационных исследований на уроках физики. This article discusses the problem of interest, as an emotional component of studying activity. Has been represented a theoretical analysis of the problem of cognitive interest in modern scientific psychological and pedagogical literature. An empirical investigation about formation of informative interest among teenagers in the process of studying of physics which has been conducted shows features and specifics of interest. The article points out on the necessity of using interesting experiments and demonstration researches in physics lessons. |
|
Date |
2019-01-16T09:39:35Z
2019-01-16T09:39:35Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прядко, Н. О. Психолого-педагогічні аспекти проблеми формування пізнавальних інтересів підлітків до вивчення фізики / Н. О. Прядко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 44. – С. 199-203.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22673 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|