Запис Детальніше

К проблеме проектирования учебника для взрослых

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title К проблеме проектирования учебника для взрослых
 
Creator Лушин, П. В.
 
Description У статті розглянуті концептуальні засади проектування підручника з практичної
психології для дорослих. Автор виходить з того, що такий підручник повинен відповідати
змісту поняття "самовчитель", що дозволяє дорослому задіювати до процесу учіння
власну особистість та накопичений досвід, а педагогові – недирективно реалізовувати спланований навчальний та розвивальний зміст. Самовчитель проектується з врахуванням принципу малої структурованості навчального контенту.
Діяльністьпедагогареалізуєтьсявтермінахособистісно-орієнтованогопідходу.
The article deals with the analysis of the conceptual grounds for designing a textbook for
adults. The author assumes that the textbook must correspond to the concept a self-help manual
which allows the subjects to involve their own personality andaccumulated experience into the
process of their studies. The teacher using it may as well have a free choice for realizing her
pedagogic priorities. The self-help textbook is designed so as to present the learning material in
a low structured and ambiguous way which is a precondition for person-oriented approach in
learning
 
Date 2019-01-16T14:43:23Z
2019-01-16T14:43:23Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Лушин, П. В. К проблеме проектирования учебника для взрослых / П. В. Лушин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 43 (67). - C. 32-37.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22690
 
Language ru
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова