К проблеме проектирования учебника для взрослых
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
К проблеме проектирования учебника для взрослых
|
|
Creator |
Лушин, П. В.
|
|
Description |
У статті розглянуті концептуальні засади проектування підручника з практичної психології для дорослих. Автор виходить з того, що такий підручник повинен відповідати змісту поняття "самовчитель", що дозволяє дорослому задіювати до процесу учіння власну особистість та накопичений досвід, а педагогові – недирективно реалізовувати спланований навчальний та розвивальний зміст. Самовчитель проектується з врахуванням принципу малої структурованості навчального контенту. Діяльністьпедагогареалізуєтьсявтермінахособистісно-орієнтованогопідходу. The article deals with the analysis of the conceptual grounds for designing a textbook for adults. The author assumes that the textbook must correspond to the concept a self-help manual which allows the subjects to involve their own personality andaccumulated experience into the process of their studies. The teacher using it may as well have a free choice for realizing her pedagogic priorities. The self-help textbook is designed so as to present the learning material in a low structured and ambiguous way which is a precondition for person-oriented approach in learning |
|
Date |
2019-01-16T14:43:23Z
2019-01-16T14:43:23Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лушин, П. В. К проблеме проектирования учебника для взрослых / П. В. Лушин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 43 (67). - C. 32-37.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22690 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|