Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
|
|
Creator |
Молчанова, Ю.В.
|
|
Subject |
ринкова орієнтація
інноваційний розвиток маркетингова концепція рыночная ориентация инновационное развитие маркетинговая концепция |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-14T09:09:46Z
2012-09-14T09:09:46Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Молчанова, Ю.В. Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку [Текст] / Ю.В. Молчанова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 254-256.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28425 |
|
Language |
uk
|
|