Запис Детальніше

Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
 
Creator Молчанова, Ю.В.
 
Subject ринкова орієнтація
інноваційний розвиток
маркетингова концепція
рыночная ориентация
инновационное развитие
маркетинговая концепция
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-14T09:09:46Z
2012-09-14T09:09:46Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Молчанова, Ю.В. Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку [Текст] / Ю.В. Молчанова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 254-256.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28425
 
Language uk