Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти
|
|
Creator |
Грузинська, Ірина
|
|
Subject |
психологія
модель організаційно-змістовий аспект творча уява методи розвитку творчої уяви психологічні умови 159.954.4:373.2 |
|
Description |
У статті проаналізовано актуальність змістовних та організаційних аспектів психологічного забезпечення розвитку творчої уяви старших дошкільників. Проаналізовані різні альтернативні програми розвитку дітей. Обґрунтовано необхідність здійснення розвиваючої роботи у дошкільних навчальних закладах відповідно до варіативної та інваріативної частини програм. Представлено модель психологічних умов розвитку творчої уяви старших дошкільників. Визначені концептуальні положення, які покладені в основу зазначеної моделі. Запропоноване авторське методичне забезпечення програми розвитку творчої уяви дошкільників.
|
|
Date |
2019-01-21T07:46:46Z
2019-01-21T07:46:46Z 2018-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грузинська, І. М. Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку : змістові та організаційні аспекти / І. М. Грузинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. – Херсон, 2018. – №3. – С. 30-35.
2312-3206 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22768 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Херсонський державний університет
|
|