Еталонна модель школи, дружньої та безпечної для дитини
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еталонна модель школи, дружньої та безпечної для дитини
|
|
Creator |
Страшко, Станіслав Васильович
Пономаренко, Володимир Степанович Думчева, Анастасія Юрівна |
|
Subject |
школа
дружня та безпечна для дитини шкільна служба здоров’я child friendly school safe school school health service 373.5.018 |
|
Description |
Аналізуються критерії створення еталонної моделі «школи, дружньої та безпечної для дитини», що розроблялася в рамках освітнього компоненту Проекту ВООЗ «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні». Її інтегральною складовою є «шкільна служба здоров’я». Серед вимог до розробки стандарту «школи, дружньої та безпечної для дитини» виділяються наступні: матеріально-технічне забезпечення для створення здорової, безпечної і комфортної психологічної обстановки, умов для інклюзивної освіти; внутрішньошкільна служба надання медичних послуг та моніторингу здоров'я учнів, вчителів і персоналу; використання здоров’язбережувальних технологій навчання та оцінювання знань учнів; ефективна система планування та управління діяльністю школи, спрямована на розвиток, збереження та збереження здоров'я учнів, вчителів та персоналу школи, так і системи моніторингу, контролю та інформування громадськості. Реалізація цієї моделі не потребує додаткового фінансування, оскільки для більшості суб’єктів діяльності, включених в Модель, турбота про здоров’я і життя учнів є прямим функціональним обов’язком. The paper presents criteria for creating a reference model "child-friendly and safe school". This model was developed as a part of the educational component of the WHO Project "Noncommunicable Diseases: Prevention and Health Promotion in Ukraine". An integral component of such school is the "school health service". Among the requirements for developing a standard for child-friendly and safe school, the followings were distinguished: material and technical support for creating healthy, safe and comfortable psychosocial environment; conditions for inclusive education; an in-school service to provide health services and health monitoring, both for pupils and staff. Also, the use of health-saving technology training and learners' knowledge assessment is a priority. Another condition is an effective system of planning and managing the school's activities aimed at developing, maintaining and preserving both learners', teachers' and staff health and a system of monitoring, controlling and informing the public as well as. Finally, the implementation of this model does not require additional funding, since for most of the people involved, caring for learners' health and life is a professional responsibility |
|
Date |
2019-01-21T08:43:50Z
2019-01-21T08:43:50Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Страшко, С. В. Еталонна модель школи, дружньої та безпечної для дитини / С. В. Страшко, В. С. Пономаренко, А. Ю. Думчева // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : матеріали другого міжнародного симпозіуму : зб. наук. праць в 2-х частинах / Ред. кол. : В. П. Андрущенко, В. І. Бондар, В. В. Вербицький, С. В. Страшко. – Київ : Алатон, 2018. – Вип. 2, ч. 1. – С. 77-80.
978-966-2663-60-0 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22772 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво "Алатон"
|
|