Запис Детальніше

Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту
 
Creator Гладенко, Ю.М.
 
Subject антикризовий менеджмент
конкуренція
бренд
антикризисный менеджмент
конкуренция
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-14T09:13:37Z
2012-09-14T09:13:37Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Гладенко, Ю.М. Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 264-266.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28429
 
Language uk