Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту
|
|
Creator |
Гладенко, Ю.М.
|
|
Subject |
антикризовий менеджмент
конкуренція бренд антикризисный менеджмент конкуренция |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-14T09:13:37Z
2012-09-14T09:13:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гладенко, Ю.М. Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 264-266.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28429 |
|
Language |
uk
|
|