Запис Детальніше

Професійна свідомість вчителя як предмет психолого-педагогічного аналізу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Професійна свідомість вчителя як предмет психолого-педагогічного аналізу
 
Creator Чепішко, О. І.
 
Description В работе представлены результаты теоретического анализа проблемы профессионального сознания учителя. Показано современное состояние исследованности отмеченной проблемы и перспективы ее решения. Рассмотрены особенности профессии и профессионального сознания учителя. Проведен сравнительный анализ педагогических и психологических подходов к профессиональному сознанию учителя, касающийся терминологии, понимания сути профессионального сознания, предмета научных исследований и роли профессионального сознания в жизнедеятельности человека.
The article presents some results of the theoretical analysis of a teacher professional consciousness problem. The current state of the noted problem research is described. Special features of the profession and teacher professional consciousness are examined. Comparative analysis of pedagogical and psychological approaches to a teacher professional consciousness is carried out. Aspects of the analysis concern terminology, professional consciousness essence understanding, object of the scientific studies and professional consciousness role in a human vital activity.
 
Date 2019-01-21T13:06:15Z
2019-01-21T13:06:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чепішко, О. І. Професійна свідомість вчителя як предмет психолого-педагогічного аналізу / О. І. Чепішко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 41 (65). – С. 46-53.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22791
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова