Інтегрування маркетингу в інноваційну діяльність підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтегрування маркетингу в інноваційну діяльність підприємств
|
|
Creator |
Ковальчук, С.В.
|
|
Subject |
маркетингове управління
інноваційна активність маркетинговое управление инновационная активность |
|
Description |
Формування і удосконалення маркетингового механізму, орієнтоване на активізацію інноваційної діяльності на підприємстві, набуває особливої актуальності. Зменшення впливу ризиків (які безперечно супроводжують інноваційну діяльність), пошук шляхів фінансової підтримки та ефективних методів та способів реалізації результатів інноваційної діяльності можна досягти лише при систематизованому та комплексному аналізі бізнес-середовища з використанням усього маркетингового інструментарію (не обмежуючись окремими його складовими). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28436 |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-14T09:33:52Z
2012-09-14T09:33:52Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук, С.В. Інтегрування маркетингу в інноваційну діяльність підприємств [Текст] / С.В. Ковальчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 273-275.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28436 |
|
Language |
uk
|
|