Запис Детальніше

Інтегрування маркетингу в інноваційну діяльність підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтегрування маркетингу в інноваційну діяльність підприємств
 
Creator Ковальчук, С.В.
 
Subject маркетингове управління
інноваційна активність
маркетинговое управление
инновационная активность
 
Description Формування і удосконалення маркетингового механізму, орієнтоване на активізацію інноваційної діяльності на підприємстві, набуває особливої актуальності. Зменшення впливу ризиків (які безперечно супроводжують інноваційну діяльність), пошук шляхів фінансової підтримки та ефективних методів та способів реалізації результатів інноваційної діяльності можна досягти лише при систематизованому та комплексному аналізі бізнес-середовища з використанням усього маркетингового інструментарію (не обмежуючись окремими його складовими).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28436
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-14T09:33:52Z
2012-09-14T09:33:52Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук, С.В. Інтегрування маркетингу в інноваційну діяльність підприємств [Текст] / С.В. Ковальчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 273-275.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28436
 
Language uk