Запис Детальніше

Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності: теоретичний аспект

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності: теоретичний аспект
The components and levels of students’ readiness to organize ecologo-pedagogical activity: theoretical aspect
Компоненты и уровни готовности студентов к организации эколого-педагогической деятельности: теоретический аспект
 
Creator Білянська, Марія Михайлівна
Ярошенко, О. Г.
Скиба, Марія Михайлівна
 
Subject еколого-педагогічна діяльність
готовність
майбутні учителі біології
компоненти готовності
рівні готовності
эколого-педагогическая деятельность
готовность
будущие учителя биологии
компоненты готовности
уровни готовности
ecologo-pedagogical activity
components of readiness
readiness
future biology teachers
levels of readiness
378.011. 051:57
 
Description У статті проаналізовано підходи до тлумачення поняття «готовність до еколого-педагогічної діяльності», уточнено поняття «готовність майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності». Готовність характеризується як результат і показник якості підготовки, що перевіряється у практичній діяльності вчителя. Включає систему знань, умінь і навичок, сформованість мотивів, цінностей, сукупність емоційно-вольових рис особистості, спрямованих на успішну організацію екологічної діяльності з учнями. Розглядаються компоненти – мотиваційний, ціннісний, змістовий, діяльнісний та емоційно-вольовий. Схарактеризовано рівні готовності та критерії їх визначення.
The article analyses different approaches to the concept of readiness to ecologo-pedagogical activity, specifies the concept of readiness of future biology teachers to ecologo-pedagogical activity. This readiness is distinguished as a result and a mark of training quality, which is examined during the practice of a teacher. It is determined as personal trait that includes the system of knowledge, skills and competence, motives, values, combination of emotional and willed features of the person that should be directed to organize successfully ecologo-pedagogical activity with pupils. The readiness consists of motivational, informative, efficient, willed, and emotional components. The article emphasizes three levels of readiness and criteria of their determination.
В статье проанализированы подходы к толкованию понятия «готовность к эколого-педагогической деятельности», уточнено понятие «готовность будущих учителей биологии к эколого-педагогической деятельности». Готовность характеризуется как результат и показатель качества подготовки, которая проверяется в практической деятельности учителя. Включает систему знаний, умений и навыков, сформированность мотивов и ценностей, совокупность эмоционально-волевых качеств личности, направленных на успешную организацию экологической деятельности со школьниками. Рассматриваются мотивационный, ценностный, содержательный, деятельностный и эмоционально-волевой компоненты. Выделены уровни готовности и критерии их определения.
 
Date 2019-02-11T14:30:29Z
2019-02-11T14:30:29Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Білянська, М. М. Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності : теоретичний аспект / М. М. Білянська, О. Г. Ярошенко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 21-25.
2518-7813
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23033
 
Language uk
 
Publisher МНУ імені В. О. Сухомлинського