Запис Детальніше

Природознавство у початковій та основній школі – пропедевтика чи формування біологічних знань?

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Природознавство у початковій та основній школі – пропедевтика чи формування біологічних знань?
 
Creator Скиба, Марія Михайлівна
Буяло, Тетяна Євгеніївна
 
Subject природознавство
біологічний компонент
пропедевтика
початкова школа
основна школа
формування знань
природоведение
пропедевтика
начальная школа
основная школа
формирование знаний
биологический компонент
formation of knowledge
natural science
elementary school
base school
378.016:5-028.31(063)
 
Description Здійснено аналіз навчальних програм з природознавства для початкової та основної школи. Увагу закцентовано на змісті біологічного компоненту згаданих програм, оскільки він переважає, визначено зв’язки і наступність у вивченні матеріалу.
Осуществлен анализ учебных программ по природоведению для начальной и основной школы. Внимание акцентировано на содержании биологического компонента упомянутых программ, поскольку он преобладает, определено связи и преемственность в изучении материала.
 
Date 2019-02-12T09:44:06Z
2019-02-12T09:44:06Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Скиба, М. М. Природознавство у початковій та основній школі – пропедевтика чи формування біологічних знань? / М. М. Скиба, Т. Є. Буяло // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі” (ХХ Каришинські читання), м. Полтава, 29-30 травня 2013 р.) / За аг. Ред. проф. М. В. Гриньової. - Полтава, 2013. - С. 320-322.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23042
 
Language uk
 
Publisher Полтавський національний педагогічний університете ім. В. Г. Короленка