Природознавство у початковій та основній школі – пропедевтика чи формування біологічних знань?
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Природознавство у початковій та основній школі – пропедевтика чи формування біологічних знань?
|
|
Creator |
Скиба, Марія Михайлівна
Буяло, Тетяна Євгеніївна |
|
Subject |
природознавство
біологічний компонент пропедевтика початкова школа основна школа формування знань природоведение пропедевтика начальная школа основная школа формирование знаний биологический компонент formation of knowledge natural science elementary school base school 378.016:5-028.31(063) |
|
Description |
Здійснено аналіз навчальних програм з природознавства для початкової та основної школи. Увагу закцентовано на змісті біологічного компоненту згаданих програм, оскільки він переважає, визначено зв’язки і наступність у вивченні матеріалу.
Осуществлен анализ учебных программ по природоведению для начальной и основной школы. Внимание акцентировано на содержании биологического компонента упомянутых программ, поскольку он преобладает, определено связи и преемственность в изучении материала. |
|
Date |
2019-02-12T09:44:06Z
2019-02-12T09:44:06Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Скиба, М. М. Природознавство у початковій та основній школі – пропедевтика чи формування біологічних знань? / М. М. Скиба, Т. Є. Буяло // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі” (ХХ Каришинські читання), м. Полтава, 29-30 травня 2013 р.) / За аг. Ред. проф. М. В. Гриньової. - Полтава, 2013. - С. 320-322.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23042 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Полтавський національний педагогічний університете ім. В. Г. Короленка
|
|