Психолого-педагогічні концепції визначення теоретичних знань та їх значення у підготовці спеціалістів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні концепції визначення теоретичних знань та їх значення у підготовці спеціалістів
|
|
Creator |
Білоцерковець, М. А.
|
|
Subject |
знання
теоретичні знання емпіричні знання термін knowledge theoretical knowledge empirical knowledge term 37.026;738.4(477.52) |
|
Description |
У статті аналізуются різні визначення поняття «знання» та компоненти системи наукових знань. Узагальнені теоретичні положення про сутність теоретичних знань, відмінності між емпіричними і теоретичними знаннями студентів. Розкривається значення теоретичних знань при вивченні гуманітарних дисциплін студентами немовних спеціальностей. The article focuses on proving of different definitions of "knowledge" analysis and components of scientific knowledge. The theoretical statements about the nature of theoretical knowledge, the difference between the empirical and theoretical knowledge of students have been under review. The meaning of theoretical knowledge for non-linguistic professions while studying humanitarian subjects is shown |
|
Date |
2019-02-12T11:51:44Z
2019-02-12T11:51:44Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Білоцерковець, М. А. Психолого-педагогічні концепції визначення теоретичних знань та їх значення у підготовці спеціалістів / М. А. Білоцерковець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 10-12.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23051 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|