Запис Детальніше

Психолого-педагогічні концепції визначення теоретичних знань та їх значення у підготовці спеціалістів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні концепції визначення теоретичних знань та їх значення у підготовці спеціалістів
 
Creator Білоцерковець, М. А.
 
Subject знання
теоретичні знання
емпіричні знання
термін
knowledge
theoretical knowledge
empirical knowledge
term
37.026;738.4(477.52)
 
Description У статті аналізуются різні визначення поняття «знання» та компоненти системи наукових знань. Узагальнені теоретичні положення про сутність теоретичних знань, відмінності між емпіричними і теоретичними знаннями студентів. Розкривається значення теоретичних знань при вивченні гуманітарних
дисциплін студентами немовних спеціальностей.
The article focuses on proving of different definitions of "knowledge" analysis and components of scientific knowledge. The theoretical statements about the nature of theoretical knowledge, the difference between the empirical and theoretical knowledge of students have been under review. The meaning of theoretical knowledge for non-linguistic professions while studying humanitarian subjects is shown
 
Date 2019-02-12T11:51:44Z
2019-02-12T11:51:44Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Білоцерковець, М. А. Психолого-педагогічні концепції визначення теоретичних знань та їх значення у підготовці спеціалістів / М. А. Білоцерковець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 10-12.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23051
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова