Запис Детальніше

Інтегрування філософських і педагогічних знань в підготовці майбутніх педагогів до морального виховання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтегрування філософських і педагогічних знань в підготовці майбутніх педагогів до морального виховання
 
Creator Кучина, К.О.
 
Subject моральність
мислення мета-теоретичне
мудрість життєва
екзистенція
амбівалентність
spirituality
meta-theoretical thinking
wise of life
existence
ambivalency
378.015.31:37:17.022.1
 
Description У статті висвітлюється значення розвитку мета-теоретичного мислення, яке у комплексі всіх форм мислення сприятиме формуванню інтегративної якості майбутнього педагога – моральності на основі світоглядно-ментальних, розумових, емоційних, раціональних та ірраціональних чинників світосприйняття і
світорозуміння. Автор експлікує значущість цього феномена в процес викладання педагогічних дисциплін.
The article deals with the importance of development of meta-theoretical thinking which in the complex of all thinking forms favour the formation of integrative quality of the future teacher – the spirituality on the basis of outlook and intellectual, mental, emotional, rational and irrational components of world perception and world understanding. Author
explicat the value of this phenomenon in the process of teaching pedagogical disciplines.
 
Date 2019-02-12T12:09:42Z
2019-02-12T12:09:42Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кучина, К. О. Інтегрування філософських і педагогічних знань в підготовці майбутніх педагогів до морального виховання / К. О. Кучина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 18-21.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23055
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова