Запис Детальніше

Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності
 
Creator Шевнюк, Олена Леонідівна
 
Subject культурологічна освіта
професійна підготовка майбутнього вичтеля
вчитель як суб'єкт культури
суб'єктний підхід в освіті
 
Description У статті представлений суб’єктний підхід до визначення цілісності особистості та діяльності вчителя, який характеризує активність його професійного саморозвитку. Як суб’єкт вчитель персоніфікує не стільки професійне, скільки загальнокультурне середовище, актуалізує і пред’являє найбільш суттєві культурні смисли у концентрованій і особистісній інтерпретації.. Суб’єктний підхід є особливо актуальним в умовах сучасного динамічного суспільства.
 
Date 2019-02-07T09:18:22Z
2019-02-07T09:18:22Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Шевнюк О. Л. Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності / О. Л. Шевнюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки — Вип. 45.— Ч.II.— Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002.— С. 170-175
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22985
 
Language uk
 
Publisher РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка