Запис Детальніше

Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів
 
Creator Кравець, Н. П.
 
Subject розумово відсталі учні
методичні принципи
читання
читацька діяльність
художня література
умственно отсталые ученики
методические принципы
чтение
читательская деятельность
художественная литература
mentally retarded students
methodological principles
reading
its activities
literature
376.433.016:821,162
 
Description Наукова стаття розкриває підходи до становлення методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів, внаслідок чого формується їхня активна читацька діяльність. Цей процес є неоднозначним, про що йдеться у змісті публікації.
Научная статья раскрывает подходы к становлению методических принципов обучения чтению умственно отсталых учеников, вследствие чего формируется их активная читательская деятельность. Этот процесс неоднозначный, о чем идет речь в содержании публикации.
Science article reveals the approaches to prevent the formation of methodological principles of teaching developmentally delayed students, which formed their active its activity. Particular process is ambiguous about what is in the content of the publication.
 
Date 2019-02-13T10:19:31Z
2019-02-13T10:19:31Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кравець, Н. П. Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів / Н. П. Кравець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 139-143.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23085
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова