Удосконалення розуміння художніх творів слабочуючими учнями 5-7 класів засобами типології оповідань
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення розуміння художніх творів слабочуючими учнями 5-7 класів засобами типології оповідань
|
|
Creator |
Круглик, О. П.
|
|
Subject |
розуміння
оповідання типологія художній твір критерії конкретні уміння понимание рассказы типология художественное произведение критерии конкретные умения understanding the story typology art product criteria specific skills 376.353.016:82 |
|
Description |
В статті розглядається педагогічний підхід, який базується на врахуванні типології художнього оповідання і відповідних конкретних уміннях та надає можливість удосконалити процес розуміння художніх оповідань слабочуючими учнями на актуальному рівні розвитку їхнього мовлення.
В статье рассматривается педагогический подход, основанный на учете типологии художественного рассказа и соответствующих конкретных умениях, который позволяет усовершенствовать процесс понимания художественных рассказов слабослышащими учащимися на актуальном уровне развития их речи. The article describes the pedagogical approach based on consideration of the typology of artistic stories and the specific skills and allows you to improve the process of understanding art stories hard of hearing students at the actual level of their speech. |
|
Date |
2019-02-13T10:37:42Z
2019-02-13T10:37:42Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Круглик, О. П. Удосконалення розуміння художніх творів слабочуючими учнями 5-7 класів засобами типології оповідань / О. П. Круглик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 146-149.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23094 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|