Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні
|
|
Creator |
Клочко, А. О.
|
|
Subject |
інтеграція
умова педагогічна умова інтегрований урок integration condition pedagogical condition integrated lesson 371.132 |
|
Description |
У статті розкрито різні підходи до трактування дефініцій “інтеграція” та “умова”; з’ясовано зміст поняття “педагогічна умова” з урахуванням окресленої теми дослідження. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні, які є ефективними у використанні та позитивно впливають на педагогічний процес.
The article deals with different approaches to interpreting the definitions of "integration" and "condition", clarified the meaning of "pedagogical condition" subject to the designated topic of research. Highlight and grounded pedagogical conditions for training of primary school teachers to implement an integrative approach to learning that are effective to use, and positively influence the educational process. |
|
Date |
2019-02-13T13:27:59Z
2019-02-13T13:27:59Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Клочко, А. О. Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні / А. О. Клочко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 143-146.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23131 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|