Запис Детальніше

Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні
 
Creator Клочко, А. О.
 
Subject інтеграція
умова
педагогічна умова
інтегрований урок
integration
condition pedagogical condition
integrated lesson
371.132
 
Description У статті розкрито різні підходи до трактування дефініцій “інтеграція” та “умова”; з’ясовано зміст поняття “педагогічна умова” з урахуванням окресленої теми дослідження. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні, які є ефективними у використанні та позитивно впливають на педагогічний процес.
The article deals with different approaches to interpreting the definitions of "integration" and "condition", clarified the meaning of "pedagogical condition" subject to the designated topic of research. Highlight and grounded pedagogical conditions for training of primary school teachers to implement an integrative approach to learning that are effective to use, and positively influence the educational process.
 
Date 2019-02-13T13:27:59Z
2019-02-13T13:27:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Клочко, А. О. Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні / А. О. Клочко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 143-146.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23131
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова