Запис Детальніше

Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання
 
Creator Романчук, Н. О.
 
Subject підготовка
майбутній інженер-педагог
особистісно орієнтоване навчання
суб‘єкт-суб‘єктна взаємодія
математичні дисципліни
preparation
future engineer-teacher
personal oriented education
subject-subject interaction
mathematical disciplines
378.147 : 377.2
 
Description У статті досліджуються проблеми реалізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін, доводиться її ефективність у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до особистісно орієнтованого навчання.
This article investigates the problem of the subject-subject interaction in the teaching of mathematical disciplines prove its effectiveness in preparing future engineers-teachers to personal oriented education.
 
Date 2019-02-15T10:37:41Z
2019-02-15T10:37:41Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Романчук, Н. О. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання / Н. О. Романчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 181-185.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23192
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова