Концептуальні засади підготовки логопеда до роботи з дітьми раннього віку у вищих навчальних закладах в умовах інтеграції в Європейський освітній простір
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні засади підготовки логопеда до роботи з дітьми раннього віку у вищих навчальних закладах в умовах інтеграції в Європейський освітній простір
|
|
Creator |
Федорович, Л. О.
|
|
Subject |
підготовка
логопед ранній вік подготовка ранний возраст preparation speech therapist early age 159.922.72.07:053.3 |
|
Description |
У статті розкриті концептуальні положення професійної підготовки логопеда до роботи з дітьми раннього віку з ризиком виникнення порушень мовлення у вищих навчальних закладах в умовах інтеграції в Європейський освітній простір.
В статье освещены концептуальные положения профессиональной подготовки логопедов к работе с детьми раннего возраста с риском возникновения нарушений речи в высших учебных заведениях в условиях интеграции в Европейское образовательное пространство. In the article light up conceptual positions of professional preparation of speech therapists to work with the children of early age with the risk of origin of violations of speech at higher educational establishments in the conditions of integration in European educational space. |
|
Date |
2019-02-15T10:58:25Z
2019-02-15T10:58:25Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорович, Л. О. Концептуальні засади підготовки логопеда до роботи з дітьми раннього віку у вищих навчальних закладах в умовах інтеграції в Європейський освітній простір / Л. О. Федорович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 286-290.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23207 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|