Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста
|
|
Creator |
Ковригина, Л. В.
|
|
Subject |
дитяче мовлення
генералізація мовне чуття відчуття мови мовленнєвий розвиток мовленнєва здатність детская речь генерализация языковое чутье чувство языка языковое развитие языковая способность children's speech generalization linguistic flair a sense of language language development language ability 376 + 159.97 + 81.161.1’36 |
|
Description |
У статті розглядається психолінгвістичний підхід до розуміння механізмів формування граматичної сторонни мовлення у дітей дошкільного віку. Розглядаючи підходи різних дослідників, автор показує, що дитина поступово переходить від неусвідомленого орієнтування на матеріальний вигляд морфологічних компонентів слова до елементарних логічних операцій, що дозволяє їй засвоїти практичне значення мовленнєвих знаків та їх формальну зовнішню сторону, закономірності їх організації і поєднання в мові.
В статье рассматривается психолингвистический подход к пониманию механизмов формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста. Рассматривая подходы разных исследователей, автор показывает, что ребенок постепенно переходит от неосознанной ориентировки на материальный облик морфологических компонентов слова к элементарным логическим операциям, позволяющим ему усвоить практически значение языковых знаков и их формальную внешнюю сторону, закономерности их организации и сочетания в языке. This article discusses psycholinguistic approach to understanding the mechanisms of formation of the grammatical structure of speech in preschool children. Considering the approaches of different researchers, the author shows that the child is gradually moving from unconscious orientation of the material componentsof the morphological appearance of the word to elementary logical operations, allowing him to absorb almost the value of linguistic signs and their formal external side, the laws of their organization and combinations in the language. |
|
Date |
2019-02-18T08:43:07Z
2019-02-18T08:43:07Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковригина, Л. В. Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста / Л. В. Ковригина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 374-377.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23246 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|