Запис Детальніше

Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку
 
Creator Кузнецова, М. С.
 
Subject діти з порушеним інтелектом
уроки географії
уява
дети с нарушением интеллекта
уроки географии
воображение
mentally handicapped children
lessons geography
the process of imagination
376
 
Description Стаття присвячена проблемі активізації та розвитку процесу уяви у корекційно-навчальній роботі на уроках географії. Зміст статті ґрунтується на теоретичному аналізі науково-практичної літератури з питань викладення географічного матеріалу у допоміжній школі.
Статья посвящена проблеме активизации и развития процесса воображения в коррекционно-обучающей работе на уроках географии. Содержание статьи основано на теоретическом анализе научно-практической литературы по вопросам изложения географического материала во вспомогательной школе.
The Article focuses on the problem of activation and development of the process of imagination on lessons geography. The contents of the article is founded on theoretical analysis of the scientifically-practical literature on problem of the teaching of the geographical material in auxiliary school.
 
Date 2019-02-18T08:59:40Z
2019-02-18T08:59:40Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кузнецова, М. С. Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку / М. С. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 392-394.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23251
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова