Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність
|
|
Creator |
Гладченко, І. В.
|
|
Subject |
діти, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність
корекційно-абілітаційна взаємодія тьюторська діяльність дети, имеющие значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность коррекционно-абилитационное взаимодействие тьюторская деятельность children with significant intellectual and sensorimotor failure remedial habilitation interaction tutor activity 376-056.36 |
|
Description |
В статті зазначені сучасні тенденції корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність. Зокрема, приділено увагу тьюторській діяльності як новій педагогічній позиції, що сприяє індивідуалізації технологій корекційно-абілітаційної взаємодії, адекватних потенційним можливостям та здібностям дитини.
В статье определены современные тенденции коррекционно-абилитационной работы с детьми, имеющими значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность. В частности, уделено внимание тьюторской деятельности как новой педагогической позиции, которая способствует индивидуализации технологий коррекционно-абилитационного взаимодействия, адекватных потенциальным возможностям и способностям ребенка. This article determines the current trends correction-habilitation work with children with significant intellectual and sensorimotor impairment. In particular, the attention paid to tutor activity as a new pedagogical position that helps customize remedial technologies of habilitation interaction that are adequate to the potentialities and abilities of the child. |
|
Date |
2019-02-21T13:09:55Z
2019-02-21T13:09:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гладченко, І. В. Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність / І. В. Гладченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 31-34.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23309 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|