Запис Детальніше

Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини
 
Creator Блудова, Ю. О.
 
Subject художньо-естетичний смак
регіон
культурно-історична спадщина
формування художньо-естетичного смаку
молодший шкільний вік
організаційно-педагогічна модель формування художньо-естетичного смаку
зміст
форми і методи формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку
художественно-эстетический вкус
регион
культурно-историческое наследие
формирование художественно-эстетического вкуса
младший школьный возраст
организационно-педагогическая модель формирования художественно-эстетического вкуса
содержание
формы и методы формирования художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста
artistic and aesthetic taste
region
cultural and historical heritage
formation of artistic and aesthetic taste
junior school age
organizational and pedagogical model of formation of artistic and aesthetic taste
content
forms and methods of formation of artistic and aesthetic taste of children of junior school age
37.036
 
Description В умовах оновлення школи зростає роль і значення художньо-естетичного виховання як засобу формування духовного світу, естетичних ідеалів молоді, мета якого – всебічний розвиток особистості з високим національним культурним потенціалом, розвиненим почуттям прекрасного. Фундаментом художньо-естетичного виховання має стати регіональна культурна спадщина, скарби народнопісенної, поетичної, декоративно-прикладної творчості, художніх ремесел тощо. Створено модель організаційно-методичної системи виховання художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку, яка містить такі блоки: цільовий (представлений метою та завданнями); теоретико-методологічний (містить підходи та принципи); змістовно-технологічний (форми, методи, засоби роботи, педагогічні умови); критеріально-результативний (складається з компонентів, критеріїв, рівнів сформованості художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку та передбачуваного результату). Передбачуваний результат побудови моделі організаційно-педагогічної системи – підвищення рівня сформованості художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку.
В условиях обновления школы возрастает роль и значение художественно-эстетического воспитания как средства формирования духовного мира, эстетических идеалов молодежи, цель которого – всестороннее развитие личности с высоким национальным культурным потенциалом, развитым чувством прекрасного. Фундаментом художественно-эстетического воспитания должны стать региональное культурное наследие, сокровища народно-песенного, поэтического, декоративно-прикладного творчества, художественных ремесел и тому подобное. Создана модель организационно-методической системы воспитания художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста, которая содержит следующие блоки: целевой (представленный целью и задачами); теоретико-методологический (содержит подходы и принципы); содержательно-технологический (формы, методы, средства работы, педагогические условия); критериально-результативный (состоит из компонентов, критериев, уровней сформированности художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста и предполагаемого результата). Предполагаемый результат построения модели организационно-педагогической системы – повышение уровня сформированности художественно-эстетического вкуса детей младшего школьного возраста.
In the conditions of school renewal the role and significance of artistic and aesthetic education as a means for the formation of the spiritual world, the aesthetic ideals of youth, whose goal is the comprehensive development of a person with a high nation‑ al cultural potential, developed a sense of beauty is growing. The basis of artistic and aesthetic education should be a regional cultural heritage, treasures of folk-song, poetic, arts and crafts, artistic crafts, etc. A model of the organizational-methodical system for the education of the artistic and aesthetic taste of children of junior school age is created, which contains the following blocks: the target (represented by the purpose and objectives); theoretical and methodological (contains approaches and principles); content-technological (forms, methods, means of work, pedagogical conditions); criterion-productive (consists of components, criteria, levels of artistic and aesthetic taste formation of children of junior school age and the expected result). The expected result of constructing a model of organizational-pedagogical system – increasing the level of formation of the artistic and aesthetic taste of children of junior school age.
 
Date 2019-02-22T09:42:53Z
2019-02-22T09:42:53Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Блудова, Ю. О. Організаційно-педагогічна система формування художньо-естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 19-24.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23321
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова