Запис Детальніше

Педагогічне спілкування як взаємодія викладачів коледжу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічне спілкування як взаємодія викладачів коледжу
 
Creator Андрєєв, В. О.
 
Subject спілкування
педагогічне спілкування
етапи спілкування
ознаки педагогічного спілкування
взаємодія
communication
pedagogical communication
stages of communication
signs of pedagogical communication
interaction
378.1
 
Description У статті розкрито сутність і значущість понять «спілкування», «педагогічне спілкування». Показано механізм функціонування педагогічного спілкування викладачів коледжу. Розкрито етапи та ознаки педагогічного спілкування.
Розглянуто стратегію й тактику взаємодії викладачів коледжу. Педагогічне спілкування – це особливе спілкування, специфіка якого обумовлена різними соціально-рольовими та функціональними позиціями суб’єктів цього спілкування. Здатність до спілкування завжди вважалася найважливішою людською якістю, тим більше для викладача. Педагогічне спілкування – це передусім комунікація – передача інформації, обмін інформацією між учасниками педагогічного процесу. Суспільна сутність педагогічного спілкування викладачів коледжу виявляється в його змісті, функціях, видах, формах, способах і мотивах. Спілкування з людьми – це водночас і наука, і мистецтво. Дослідження в галузі педагогіки показують, що значна частина педагогічних труднощів обумовлена не стільки недоліками наукової й методичної підготовки викладачів, скільки деформацією сфери педагогічного спілкування. Важливими компонентами грамотного спілкування є природна здатність, особистий досвід і освіта людини.
The article reveals the essence and significance of the concepts of “communication”, “pedagogical communication”. The mechanism of pedagogical communication of college teachers is shown. Stages and signs of pedagogical communication are revealed. Strategies and tactics of interaction of college teachers are considered. Pedagogical communication is a special communication, the specificity of which is determined by various social-role and functional positions of subjects of this communication. Ability to communicate has always been considered the most important human quality, especially for the teacher. Pedagogical communication is, first and foremost, communication – the transfer of information, the exchange of information between participants in the pedagogical process. The social essence of pedagogical communication of college teachers is revealed in its content, functions, types, forms, methods and motives. Communicating with people is at one and the same time nauka, and art. Studies in the field of pedagogy show that a significant part of pedagogical difficulties is due not so much to the disadvantages of scientific and methodological training of teachers as the deformation of the sphere of pedagogical communication. Important components of literate communication are natural abilities, personal experience and the formation of a person.
 
Date 2019-02-26T14:50:22Z
2019-02-26T14:50:22Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Андрєєв, В. О. Педагогічне спілкування як взаємодія викладачів коледжу / В. О. Андрєєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 5-8.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23361
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова