Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва
|
|
Creator |
Лавринець, А. П.
|
|
Subject |
творчий потенціал
вчитель музичного мистецтва структура творчого потенціалу компоненти творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва професійна педагогічна діяльність творческий потенциал учитель музыкального искусства структура творческого потенциала компоненты творческого потенциала учителя музыкального искусства профессиональная педагогическая деятельность creative potential music teacher structure of creativity components of creativity of a music teacher professional pedagogical activity 37.091.12:78 |
|
Description |
Стаття присвячена розгляду сутності розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва у професійній педагогічної діяльності, опису поглядів філософів, науковців на поняття потенціалу, творчого потенціалу. Проаналізовано погляди дослідників на структуру творчого потенціалу. Представлено структуру творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва, що складається з індивідуально-творчого, емоційно-почуттєвого, діяльнісно-творчого та професійно-творчого компонентів. Зважаючи на специфіку музичного мистецтва, визначено, що творчий потенціал вчителя музичного мистецтва стає найвищим вираженням музикальності вчителя і головною ознакою його професіоналізму.
Статья посвящена рассмотрению сущности развития творческого потенциала учителя музыкального искусства в профессиональной педагогической деятельности, описанию взглядов философов, ученых на понятие потенциала, творческого потенциала. Проанализированы взгляды исследователей на структуру творческого потенциала. Представлена структура творческого потенциала учителя музыкального искусства, которая состоит из индивидуально-творческого, эмоционально-чувственного, деятельно-творческого и профессионально-творческого компонентов. Учитывая специфику музыкального искусства, определено, что творческий потенциал учителя музыкального искусства становится высшим выражением музыкальности учителя и главным признаком его профессионализма. The article is devoted to the consideration of the essence of the development creativity of a music teacher in professional pedagogical activity; the description of the views of philosophers, scientists on the concept of potential, creative potential; the views of researchers on the structure of creativity which consists of a set of components. The structure of creativity of a music teacher consists of individual creative, emotional and sensual, activity creative and professional creative components. Regarding the specificity of musical arts, it is determined that the creative potential of a teacher of musical arts becomes the highest expression of the teacher’s musicality and the main sign of his professionalism. |
|
Date |
2019-02-28T10:05:38Z
2019-02-28T10:05:38Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лавринець, А. П. Сутність і структура процесу розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва / А. П. Лавринець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 117-121.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23388 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|