Методологічні аспекти дослідження розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні аспекти дослідження розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі
|
|
Creator |
Лотфі Гаруді, Г. С.
|
|
Subject |
методологічні підходи
методологічні принципи методи білінгвізм розвиток Англія Уельс шкільна освіта методологические подходы методологические принципы методы билингвизм methodological approaches methodological principles methods bilingualism 37(410):81'246.2 |
|
Description |
У статті обґрунтовано методологічні підходи до розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі (аксіологічний, діахронний, діяльнісний, культурологічний, синхронний, системний, функціональний, цивілізаційний та антропологічний) та основні методи дослідження (порівнянності об’єктів; еволюція освіти; вивчення офіційних документів; вивчення статистичних даних; вивчення документальних і науково-педагогічних джерел; спостереження, бесіди й інтерв’ю з безпосередніми учасниками освітнього процесу; методи математичної та статистичної обробки даних; структурний метод; конструктивно-генетичний; порівняльний та етапний). Визначено провідні методологічні принципи дослідження (відповідності практичній реалізації, географічний, детермінізму, інтегрованого знання, конкретно-історичний, об’єктивності, проблемності та цілісності).
В статье обоснованы методологические подходы к развитию билингвального школьного образования в Англии и Уэльсе (аксиологический, диахронный, деятельностный, культурологический, синхронный, системный, функциональный, цивилизационный и антропологический) и основные методы исследования (сопоставимости объектов; эволюция образования, изучение официальных документов; изучение статистических данных, изучение документальных и научно-педагогических источников, наблюдение, беседы и интервью с непосредственными участниками образовательного процесса, методы математической и статистической обработки данных, структурный метод; конструктивно-генетический; сравнительный и этапный). Определены ведущие методологические принципы исследования (соответствия практической реализации, географический, детерминизма, интегрированного знания, конкретно-исторический, объективности, проблемности и целостности). The article substantiates the methodological development approaches of bilingual schooling in England and Wales (axiological, diachronic, activity, cultural, synchronous, systemic, functional, civilizational and anthropological) as well as the basic methods of the research (objects comparability, evolution of education, the official documentary study; the statistical data study, the study of documentary and scientific and pedagogical sources, observation, interviews and interviews with the direct participants in the educational process, methods of mathematical and statistical processing of data, structural method, structural and genetic, comparative and landmark). The leading methodological principles of research (in concordance with practical realization, geographical, determinism, integrated knowledge, historically concrete, objectivity, problematic, and integrity) are determined. |
|
Date |
2019-02-28T10:41:40Z
2019-02-28T10:41:40Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лотфі Гаруді, Г. С. Методологічні аспекти дослідження розвитку білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі / Г. С. Лотфі Гаруді // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 126-130.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23400 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|