Застосування навчальної платформи Nearpod на семінарських заняттях
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування навчальної платформи Nearpod на семінарських заняттях
|
|
Creator |
Майнаєв, Ф. Я.
|
|
Subject |
зворотний зв’язок
інформаційно-комунікаційні технології комунікативна взаємодія навчальна платформа Nearpod обратная связь информационно-коммуникационные технологии коммуникативное взаимодействие обучающая платформа Nearpod feedback information and communication technologies communicative interaction 378.147: 004 |
|
Description |
У статті розглянуто комунікативну взаємодію між суб’єктами освітнього процесу в закладах вищої освіти та її організацію за допомогою навчальної on-line платформи Nearpod – Web-програмного забезпечення для підтримки синхронного виконання навчальних завдань у форматі мобільного навчання. Автор визначає такі переваги платформи Nearpod, як зручність у користуванні, легкість у створенні контенту, синхронність дій викладача та студентів, дворежимність, багатофункціональність, мобільний зворотний зв’язок, автоматизоване отримання звітності після "сесії" про результат навчальної діяльності студентів. Описано практичне застосування Nearpod на семінарських заняттях зі студентами історичного факультету Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Зроблено висновок, що застосування навчальної платформи Nearpod сприяє покращенню навчання студентів суспільно-гуманітарного профілю. В статье рассмотрено коммуникативное взаимодействие между субъектами образовательного процесса в учебных заведениях и его организацию с помощью обучающей on-line платформы Nearpod – Web-программного обеспечения для поддержки синхронного выполнения учебных заданий в формате мобильного обучения. Автор определяет такие преимущества платформы Nearpod, как удобство в пользовании, легкость в создании контента, синхронность действий преподавателя и студентов, двухрежимность, многофункциональность, мобильная обратная связь, автоматизированное получение отчетности о результате учебной деятельности студентов после "сессии". Описано практическое применение Nearpod на семинарских занятиях со студентами исторического факультета Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. Сделан вывод, что применение обучающей платформы Nearpod содействует улучшению обучения студентов социально-гуманитарного профиля. The article reviewed a communicative interaction between the subjects of the educational process in institutions of higher education and its organization with the help of an on-line training platform Nearpod – Web-software for support of simultane‑ ous execution of educational tasks in the format of mobile learning. The author identifies the advantages of Nearpod platform, such as comfort of using, ease of content creation, synchronization of teacher and students activities, dual mode, multi-functionality, mobile feedback, automatic reporting of the results of students learning after the "session". The practical application of Nearpod at seminars with students of the historical faculty of the H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University is described. It is concluded that the use of Nearpod learning platform helps to improve the training of students of the social and humanitarian profile. |
|
Date |
2019-02-28T10:48:55Z
2019-02-28T10:48:55Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Майнаєв, Ф. Я. Застосування навчальної платформи Nearpod на семінарських заняттях / Ф. Я. Майнаєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 130-133.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23401 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|