Запис Детальніше

Основні інструменти впливу провідного викладача на аудиторію

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні інструменти впливу провідного викладача на аудиторію
 
Creator Оленець, С. Ю.
 
Subject інтонація
паузи
наголос
мелодика
темп мовлення
риторика
виступ
інструментарій викладача
интонация
паузы
ударение
темп речи
выступление
инструментарий преподавателя
intonation
pause
accent
melody
tempo of speech
rhetoric
speech
teacher’s tools
378.091.321:808
 
Description Використання різних способів впливу на аудиторію для педагога є невід’ємною складовою частиною його діяльності. Гармонійне поєднання творчого потенціалу викладача та знань із фахового предмету дозволяє досягати високих результатів педагогічного процесу. Уміло застосовуючи свою майстерність, педагог може не лише зацікавити у навчальному матеріалі, але й покращити сприйняття і навички студента. Для цього викладачеві необхідно володіти технікою, котра пов’язана з інтонацією голосу, його наголосом, мелодикою, гучністю, виразністю та паузами. Уміння правильно робити паузи не менш важливе, ніж здатність говорити швидко чи повільно. Пауза під час виголошення промови формує таке ж враження, як і раптовий звук під час тиші. Крім того, після паузи нова думка часто звучить переконливіше, ніж безперервна послідовність вимовлених ідей. Багато пауз у промові відповідають структурі тексту і розташуванню розділових знаків, але іноді паузи можуть виходити за рамки писемного мовлення. У статті розглянуто основні способи впливу викладача на аудиторію, що дозволяють суттєво покращити сприйняття матеріалу студентами.
Использование различных способов воздействия на аудиторию для педагога является неотъемлемой составляющей его деятельности. Гармоничное сочетание творческого потенциала преподавателя и его профессиональных знаний позволяет достигать высоких результатов педагогического процесса. Умело применяя свое мастерство, педагог может не только заинтересовать в учебном материале, но и улучшить восприятие и навыки студента. Для этого преподавателю необходимо владеть техникой, которая связана с интонацией голоса, его ударением, мелодикой, громкостью, выразительностью и паузами. Умение правильно делать паузы – не менее важное, чем способность говорить быстро или медленно. Пауза во время произнесения речи формирует такое же впечатление, как и внезапный звук во время тишины. Кроме того, после паузы новая мысль часто звучит убедительнее, чем непрерывная последовательность произнесенных идей. Много пауз в речи соответствуют структуре текста и расположению знаков препинания, но иногда паузы могут выходить за рамки письменной речи. В статье рассмотрены основные способы воздействия преподавателя на аудиторию, позволяющие существенно улучшить восприятие материала студентами.
The use of different ways to influence the audience for the teacher is an integral part of his activity. Harmonious combination of the creative potential of the teacher and knowledge of a professional subject, allows achieving high results of the pedagogical process. Skillfully applying his skills, the teacher can not only interest the educational material, but also improve the percep‑ tion and student skills. For this aim, the teacher needs to have a technique that related to voice intonation, emphasis, melody, volume, expressiveness and pauses. Ability to do the right pause is no less important than the ability to speak quickly or slowly. A pause during a speech gives the same impression as a sudden sound during silence. In addition, after a pause, the new thought often sounds more convincing than the continuous sequence of spoken ideas. Many pauses in the speech correspond to the struc‑ ture of the text and the location of the punctuation marks, but sometimes pauses may go beyond the scope of the written speech. The article deals with the main methods of influence of the teacher on the audience, which leads to significantly improvement the perception of the material by students.
 
Date 2019-03-01T14:49:40Z
2019-03-01T14:49:40Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Оленець, С. Ю. Основні інструменти впливу провідного викладача на аудиторію / С. Ю. Оленець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 137-141.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23420
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова