Запис Детальніше

Оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей із розладами аутистичного спектра для занять каністерапією

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей із розладами аутистичного спектра для занять каністерапією
 
Creator Пенькова, Д. П.
Баришок, Т. В.
 
Subject діти
розвиток
аутистичний спектр
шкала
самообслуговування
соціально-побутова сфера
комунікативна сфера
дети
развитие
аутистический спектр
самообслуживание
социально-бытовая сфера
коммуникативная сфера
children
development
autistic spectrum
scale
self-service
social-household sphere
communicative sphere
376-056.34
 
Description Метою дослідження була оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра для занять каністерапією. Компоненти рівня актуального розвитку дітей дошкільного віку оцінювалися за допомогою методики KID RCDI за 6 критеріями: соціальним розвитком, самообслуговуванням, загальною моторикою, дрібною моторикою, розвитком мовлення, розумінням мовлення. Дослідження проводилося на базі Центру ранньої соціальної реабілітації Хортицької національної академії. У дослідженні брали участь 8 дітей віком 4–5 років, у яких, згідно з висновком обласної психолого-медико-педагогічної консультації, констатовано діагноз "розлади аутистичного спектра". Виявлено зниження досліджуваних показників від норми та рекомендовано включення каністерапії до програми реабілітації для покращення зазначених компонентів розвитку.
Целью исследования была оценка компонентов уровня актуального развития детей дошкольного возраста с расстройствами аутистического спектра для занятий канистерапией. Компоненты уровня актуального развития детей дошкольного возраста оценивались с помощью методики KID RCDI по 6 критериям: социального развития, самообслуживания, общей моторики, мелкой моторики, развития речи, понимания речи. Исследование проводилось на базе Центра ранней социальной реабилитации Хортицкий национальной академии. В исследовании принимали участие 8 детей 4–5 лет, у которых, согласно заключению областной психолого-медико-педагогической консультации, констатировано диагноз "расстройства аутистического спектра". Выявлено снижение изучаемых показателей от нормы и рекомендовано включение канистерапии в программу реабилитации для улучшения указанных компонентов развития.
The purpose of the study was to evaluate preschool age children’s with disorders of the autistic spectrum the level of actual development components for dog therapy. The level of actual development of pre-school children components were evaluated using the KID RCDI methodology for 6 criteria: social development, self-service, general motor skills, fine motor skills, speech development, speech comprehension. The research was conducted on the Center for Early Social Rehabilitation of the Khortyt‑ ska National Academy. The study involved 8 children aged 4–5 years old with diagnosis of "disorder of the autistic spectrum" that was confirmed in conclusion by the regional psychological, medical and pedagogical consultation. The decrease of the studied indicators from the norm was revealed, and it was recommended to include dog therapy in the rehabilitation program for the improvement of these components of development.
 
Date 2019-03-01T14:54:32Z
2019-03-01T14:54:32Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Пенькова, Д. П. Оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей із розладами аутистичного спектра для занять каністерапією / Д. П. Пенькова, Т. В. Баришок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 145-148.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23426
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова