Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури
|
|
Creator |
Візнюк, В. В.
|
|
Subject |
професійна надійність
керівник навчального закладу критерії професійної надійності показники професійної надійності спонукальний критерії змістово-діяльнісний критерій суб’єктно-організаційний рівні професійної надійності professional reliability heads of educational institutions criteria of professional reliability indicators of professional reliability motivating criteria meaningful and activity criteria subject-organizational criteria levels of professional reliability 378+377.35 |
|
Description |
У статті розглядається критерії, показники та рівні професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури, зокрема з’ясовано значення поняття “критерій”. Наголошено на важливості процесу діагностування у теорії та практиці педагогічної освіти. Охарактеризовано критерії досліджуваного конструкту: спонукальний, змістово- діяльнісний, суб’єктно-організаційний. Розглянуто та обґрунтовано показники професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів: пізнавальний інтерес, вдосконалення професійної підготовки, прагнення досягти успіху; професійні знання, вміння та навички; організаторські здібності, стійкість до стресу, вміння уникати конфліктів. Виявлено та схарактеризовано рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури: високий, достатній, задовільний, низький. Перспектива подальшого дослідження вбачається у з’ясуванні комплексу методик діагностики рівнів сформованості досліджуваного феномену. This paper deals with criteria, indicators and levels of formation of professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions of a magistracy. The emphasis is on the concepts of “criteria”. Much attention is given to the process of diagnosis in the theory and practice of pedagogical education. The criteria of professional reliability are specified: motivating, meaningful and activity, subject-organizational. The work analyzes the indicators of professional reliability: cognitive interest, professional training, desire to succeed; professional knowledge and skills; organizational skills, resistance to stress, ability to avoid conflicts. Defined and and characterized levels of formation of professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions (high, good, satisfactory, low). In further research there can be refinement of complex methods of diagnostics of levels of formation of the professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions of a magistracy. |
|
Date |
2019-03-04T14:22:20Z
2019-03-04T14:22:22Z 2019-03-04T14:22:20Z 2019-03-04T14:22:22Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Візнюк, В. В. Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури / В. В. Візнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 52-57.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23438 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|