Запис Детальніше

Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури
 
Creator Візнюк, В. В.
 
Subject професійна надійність
керівник навчального закладу
критерії професійної надійності
показники професійної надійності
спонукальний критерії
змістово-діяльнісний критерій
суб’єктно-організаційний
рівні професійної надійності
professional reliability
heads of educational institutions
criteria of professional reliability
indicators of professional reliability
motivating criteria
meaningful and activity criteria
subject-organizational criteria
levels of professional reliability
378+377.35
 
Description У статті розглядається критерії, показники та рівні професійної надійності майбутніх
керівників навчальних закладів в умовах магістратури, зокрема з’ясовано значення поняття
“критерій”. Наголошено на важливості процесу діагностування у теорії та практиці педагогічної
освіти. Охарактеризовано критерії досліджуваного конструкту: спонукальний, змістово-
діяльнісний, суб’єктно-організаційний. Розглянуто та обґрунтовано показники професійної
надійності майбутніх керівників навчальних закладів: пізнавальний інтерес, вдосконалення
професійної підготовки, прагнення досягти успіху; професійні знання, вміння та навички;
організаторські здібності, стійкість до стресу, вміння уникати конфліктів. Виявлено та
схарактеризовано рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних
закладів в умовах магістратури: високий, достатній, задовільний, низький. Перспектива
подальшого дослідження вбачається у з’ясуванні комплексу методик діагностики рівнів
сформованості досліджуваного феномену.
This paper deals with criteria, indicators and levels of formation of professional reliability of the
future heads of educational institutions in the conditions of a magistracy. The emphasis is on the concepts
of “criteria”. Much attention is given to the process of diagnosis in the theory and practice of pedagogical
education. The criteria of professional reliability are specified: motivating, meaningful and activity,
subject-organizational. The work analyzes the indicators of professional reliability: cognitive interest,
professional training, desire to succeed; professional knowledge and skills; organizational skills, resistance to stress, ability to avoid conflicts. Defined and and characterized levels of formation of
professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions (high, good,
satisfactory, low). In further research there can be refinement of complex methods of diagnostics of levels
of formation of the professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions
of a magistracy.
 
Date 2019-03-04T14:22:20Z
2019-03-04T14:22:22Z
2019-03-04T14:22:20Z
2019-03-04T14:22:22Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Візнюк, В. В. Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури / В. В. Візнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 52-57.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23438
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова