Запис Детальніше

Феномен вільного виховання в освітньому просторі вітчизняних дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ століття

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Феномен вільного виховання в освітньому просторі вітчизняних дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ століття
 
Creator Головко, М. Б.
Головко, Б. С.
 
Subject гуманістична педагогіка
вільне виховання
концептуальні засади вільного виховання
принципи вільного виховання
особистісно орієнтований підхід
освітній простір
дошкільний заклад
humanist pedagogy
free education
conceptual foundations of free education
principles of free education personality-oriented approach
educational space
nursery school
37.013 (477) «18/19»
 
Description У статті розглядається проблема втілення ідей вільного виховання в практиці роботи дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Доведено, що його гуманістичний потенціал привертав увагу вітчизняних учених і практиків.
Зазначено концептуальні засади цього педагогічного напряму, що не втратили своєї актуальності для сьогодення. Охарактеризовано оригінальний досвід запровадження ідей та принципів вільного виховання в практику роботи ав-
торських дитячих садків досліджуваного періоду. Узагальнено результати запровадження ідей свободи та гуманізму в педагогічний процес дошкільних закладів. Визначено актуальні та дискусійні питання щодо оцінки та використання
потенціалу вільного виховання в сучасному освітньому просторі.
The article deals with the problem of using the ideas of free education in the practice of preschool institutions at the end of the XIX – beginning of the XX century. It is proved that his humanistic potential attracted the attention of domestic scientists and
practitioners. The conceptual foundations of this pedagogical direction, which have not lost their relevance for the present, are noted. The original experience of introducing ideas and principles of free education into practice of the author’s kindergartens
of the studied period is described. The results of the introduction of ideas of freedom and humanism in the pedagogical process of preschool institutions are generalized. The actual and debatable questions concerning evaluation and introduction of the potential of free education in the modern educational space are determined.
 
Date 2019-03-05T10:08:26Z
2019-03-05T10:08:26Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Головко, М. Б. Феномен вільного виховання в освітньому просторі вітчизняних дошкільних закладів кінця ХІХ – початку ХХ століття / М. Б. Головко, Б. С. Головко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 104-108.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23450
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова