Запис Детальніше

Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу
 
Creator Дідур, Н. А.
 
Subject вчитель початкової школи
соціокультурна компетентність
компетентнісний підхід
elementary school teacher
socio-cultural competence
competence approach
378.011.3-051:373.2]:316.61
 
Description У статті автор розкриває сутність поняття соціокультурної компетентності майбутніх
учителів початкової школи, яка ґрунтується на знаннях, уміннях та досвіді, що набуваються у
вищому навчальному закладі. Соціокультурна компетентність передбачає знаходження
відповідної моделі поведінки у полікультурному світі, продуктивну взаємодію з представниками
інших культур, а також сприяє розвитку атмосфери довіри.
The article reveals the essence of the concept of socio-cultural competence of primary school
teachers, based on knowledge, skills and experience gained in high school. The socio-cultural competence
involves finding of appropriate behaviors in the multicultural world, productive interaction with other
cultures and promotes confidence.
 
Date 2019-03-04T14:53:21Z
2019-03-04T14:53:21Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Дідур, Н. А. Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу / Н. А. Дідур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 75-80.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23443
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова