Запис Детальніше

Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до виховання зростаючої особистості в умовах особистісно орієнтованої освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до виховання зростаючої особистості в умовах особистісно орієнтованої освіти
 
Creator Доманюк, О. М.
 
Subject підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти
особистісно орієнтована освіта
готовність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти виховання доброзичливого ставлення у дошкільників до однолітків
доброзичливе ставлення
зростаюча особистість
training of specialists in preschool education
person-oriented education
readiness of future teachers in preschool educational institutions
upbringing of benevolent attitude towards peers in preschoolers
benevolent attitude
growing personality
371.134
 
Description У статті обґрунтовується значущість удосконалення підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до реалізації завдань соціально-морального зростання вихованців, створення сприятливих умов для формування базових якостей особистості дитини, з-поміж яких виокремлюють поняття «доброзичливе ставлення до однолітків». Розглядаються деякі психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування у дітей 5−7 років доброзичливого ставлення до однолітків. У контексті досліджуваної проблеми висвітлено поняття «підготовка» та «готовність» майбутніх фахівців дошкільної освіти. Здійснений теоретичний аналіз змісту означених понять дав підставу з’ясувати сутність поняття «підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей 5−7 років доброзичливого ставлення до однолітків», яке розглядаємо як процес, що спрямований на здобуття педагогічних знань, практичних умінь і навичок, необхідних для формування доброзичливого ставлення до однолітків у старших дошкільників
The importance of improving the training of future teachers in preschool educational institutions to fulfilling the tasks of children’s social and moral growth, creating favorable conditions for the formation of the child’s personal maturity, his basic qualities is substantiated in the article, among which the notion of “benevolent attitude to peers” is distinguished. Some psychological and pedagogical aspects to the training of future teachers of preschool educational institutions are considered in order to form in 5−7 years old children’s friendly attitude towards peers. The concepts of “training” and “readiness” of future specialists in preschool education are highlighted in the context of the researched problem. The fulfilled theoretical analysis of the above concepts content gave the basis to clarify the essence of the concept “preparing future educators for the formation in 5−7 years old children of benevolent attitude to peers”, which we regard as a process aimed at obtaining the pedagogical knowledge, practical skills and skills necessary to form a benevolent attitude towards peers in senior preschool children.
 
Date 2019-03-06T12:15:19Z
2019-03-06T12:15:19Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Доманюк, О. М. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до виховання зростаючої особистості в умовах особистісно орієнтованої освіти / О. М. Доманюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 136-139.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23478
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова