Педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі професійної підготовки та саморозвитку
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі професійної підготовки та саморозвитку
|
|
Creator |
Жáра, Г. І.
|
|
Subject |
вчителі
студенти здоров’я компетентність індивідуального здоров’язбереження педагогічна технологія професійна підготовка професійний саморозвиток teachers students health individual health preservation competence pedagogical technology professional training professional self-development 378:37.091.12.011.3-051:[37.015.31:613] |
|
Description |
У статті обґрунтовано і схематично представлено мету, зміст, методи, форми, засоби, плановані результати і процедуру проектування педагогічного процесу педагогічної технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі їх професійної підготовки та саморозвитку. Для студентів реалізація здоров’язбережувального змісту технології відбувається трьома шляхами: через виховну роботу кураторів академічних груп; через роботу валеологічного гуртка «Здоров’я та успіх»; через спеціальні інтегровані навчальні курси на етапі магістерської підготовки. Для учителів у процесі професійного саморозвитку реалізація здоров’язбережувального змісту навчання здійснюється шляхом запровадження у заклади середньої освіти спеціальної програми з формування індивідуального здоров’язбереження і профілактики професійного вигоряння вчителів «Здоров’я вчителя».
The article substantiates and schematically presents the purpose, content, methods, forms, means, planned results and the procedure of designing the pedagogical process of the pedagogical technology of forming the individual health preservation competence of teachers in the process of their professional training and self-development. For students, the implementation of health-preserving content of technology occurs in three ways: through the educational work of academic groups’ tutors; through the work of the valeological circle “Health and Success”; through special integrated training courses at the master’s degree. For teachers in the process of professional self-development, the implementation of health-preserving content of education is carried out by introducing into the institutions of secondary education a special program on the formation of teachers’ individual health preservation and occupational burnout prevention “Teacher’s Health”. |
|
Date |
2019-03-06T14:21:49Z
2019-03-06T14:21:49Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жáра, Г. І. Педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі професійної підготовки та саморозвитку / Г. І. Жара // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 156-161.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23496 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|