Реалізація задачного підходу до формування текстотворчої компетентності студентів педагогічних коледжів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація задачного підходу до формування текстотворчої компетентності студентів педагогічних коледжів
Implementation of the task approach to the formation of the text-making competence of students of the pedagogical college |
|
Creator |
Грона, Н. В.
|
|
Subject |
інноваційні освітні процеси
задачний підхід методичні задачі методика навчання української мови текстотворчі вміння текстотворча компетентність innovative educational processes task approach methodological tasks methods of teaching Ukrainian text-oriented creative skills text-oriented creative competence 801.73:81-42:378.147 |
|
Description |
Інноваційні освітні процеси активно проникають у початкову школу: сьогодні гостро стоїть питання про те, що в сучасних молодших школярів необхідно сформувати “вміння вчитися”, забезпечити накопичення першого досвіду спільної роботи з однолітками, кожному учневі створити передумови для інтелектуального та особистісного розвитку. Стаття присвячена розгляду проблеми реалізації задачного підходу до формування текстотворчої компетентності студентів педагогічного коледжу в сучасних умовах модернізації освіти. Автор доводить думку, що ефективним засобом підготовки фахівців для початкової школи є використання активних методів навчання, які сприятимуть не тільки засвоєнню знань студентами, але й застосуванню їх у реальних методичних умовах. У роботі проаналізовано характерні особливості використання методичних задач у курсі методики навчання української мови. Автор пропонує використовувати методичні задачі як одиниці навчальної діяльності та важливий засіб лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. У статті наведено приклади методичних задач з методики вивчення розділу “Текст”. Innovative educational processes actively get to initial school: today sharply a question stands that for modern junior schoolboys it is necessary to form "ability to study", provide the accumulation of the first experience of joint work with однолітками, to create pre-conditions every student for intellectual and personality development. The article is dedicated to the issue of linguodidactic training for future primary school teachers in the current context of modernization in education. The author substantiates the view the efficient means of training of future primary school educators is deemed to be the introduction of active teaching methods, which could enable not only acquiring the knowledge, but using it within the actual methodological framework. In this paper distinctive features of implementation of methodological tasks in the training course dedicated to methods of teaching Ukrainian are analyzed. The author suggests using methodological tasks both as units of educational activities and the important means of linguodidactic training of future primary school teachers. In the article examples of methodological tasks relating to the methods of studying Chapter “Text” are illustrated. |
|
Date |
2019-03-06T14:15:49Z
2019-03-06T14:15:49Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грона, Н. В. Реалізація задачного підходу до формування текстотворчої компетентності студентів педагогічних коледжів / Н. В. Грона // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 64-69.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23492 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|