Запис Детальніше

Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання
 
Creator Тесленков, О. Ю.
 
Subject педагогічні умови
професійна самоорганізація
синергетичні принципи
майбутні учителі фізичного виховання
pedagogical terms
professional self-organization
sinergistical principles
future teachers of physical education
378.+37.037.+796.071.4-0.27.561
 
Description У статті проаналізовано сутність поняття “умова”, “педагогічна умова”. Визначено та
розкрито педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного
виховання, а саме: усвідомлення значущості професійної самоорганізації майбутніх учителів
фізичного виховання; занурення студентів у синергетичне середовище навчально-виховного
процесу вищого навчального закладу; самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх
фахівців в контексті професійної самоорганізації. Автором зазначено, що професійна
самоорганізація майбутніх учителів фізичного виховання представляє собою інтегрально-
динамічне утворення, що спрямоване на активне самостворення себе як педагога і втілено в
усвідомленні значущості мотивації поведінки, накопиченні професійних знань, сформованості
вмінь та навичок з самоорганізації, самовдосконалення та саморозвитку особистісних якостей,
успішному плануванні, контролюванні і коригуванні самостійної навчальної діяльності і
реалізовано в упорядкованості професійного зростання.
Essence of concept “condition”, “pedagogical condition, is analysed in the article”. Certain and
exposed pedagogical terms of forming of professional self-organization of future teachers of physical
education, namely: awareness of meaningfulness of professional self-organization of future teachers of
physical education; immersion of students in the sinergistical environment of educational process of higher
educational establishment; self-perfection is professional meaningful qualities of future specialists in the
context of professional self-organization. It is marked an author, that professional self-organization of
future teachers of physical education is integral-dynamic education, which is directed on active self
creation itself as a teacher and incarnate in the awareness of meaningfulness of motivation of conduct,
accumulation of professional knowledges, formed of abilities and skills from self-organization, selfperfection
and self-organization of personality qualities, successful planning, controlling and correction of
independent educational activity and realized in efficiency of professional growth.
 
Date 2019-03-11T10:41:04Z
2019-03-11T10:41:04Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Тесленков, О. Ю. Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 212-219.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23546
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова