Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання
|
|
Creator |
Тесленков, О. Ю.
|
|
Subject |
педагогічні умови
професійна самоорганізація синергетичні принципи майбутні учителі фізичного виховання pedagogical terms professional self-organization sinergistical principles future teachers of physical education 378.+37.037.+796.071.4-0.27.561 |
|
Description |
У статті проаналізовано сутність поняття “умова”, “педагогічна умова”. Визначено та розкрито педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: усвідомлення значущості професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання; занурення студентів у синергетичне середовище навчально-виховного процесу вищого навчального закладу; самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців в контексті професійної самоорганізації. Автором зазначено, що професійна самоорганізація майбутніх учителів фізичного виховання представляє собою інтегрально- динамічне утворення, що спрямоване на активне самостворення себе як педагога і втілено в усвідомленні значущості мотивації поведінки, накопиченні професійних знань, сформованості вмінь та навичок з самоорганізації, самовдосконалення та саморозвитку особистісних якостей, успішному плануванні, контролюванні і коригуванні самостійної навчальної діяльності і реалізовано в упорядкованості професійного зростання. Essence of concept “condition”, “pedagogical condition, is analysed in the article”. Certain and exposed pedagogical terms of forming of professional self-organization of future teachers of physical education, namely: awareness of meaningfulness of professional self-organization of future teachers of physical education; immersion of students in the sinergistical environment of educational process of higher educational establishment; self-perfection is professional meaningful qualities of future specialists in the context of professional self-organization. It is marked an author, that professional self-organization of future teachers of physical education is integral-dynamic education, which is directed on active self creation itself as a teacher and incarnate in the awareness of meaningfulness of motivation of conduct, accumulation of professional knowledges, formed of abilities and skills from self-organization, selfperfection and self-organization of personality qualities, successful planning, controlling and correction of independent educational activity and realized in efficiency of professional growth. |
|
Date |
2019-03-11T10:41:04Z
2019-03-11T10:41:04Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тесленков, О. Ю. Педагогічні умови формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 212-219.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23546 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|